Podeli vest

Svi želimo putovanje iz snova, ali se snovi milijardera i običnih smrtnika izgleda razlikuju.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Tanjug/Action Aviation via AP

Putovanje podmornicom “Titan” putnike je koštalo 250.000 dolara i života.

Među putnicima podmornice “Titan” je i britanski milijarder, biznismen i istraživač, Hamiš Harding o kome se ovih dana često piše.

Harding je avanturista koji drži tri Ginisova svetska rekorda, uključujući najduži boravak na punoj dubini okeana u podmornici sa posadom, preneo je AP.

Harding i istraživač okeana Viktor Veskovo su u martu 2021. godine zaronili na najveću dubinu na svetu, u Marijanskom rovu, u zapadnom pacifiku. Harding je, takođe, u junu 2022. godine leteo u svemir, na raketi Nju šepard kompanije “Blu oridžin” Džefa Bezosa. Ovo putovanje koštalo ga je preko 1,2 milina dolara.

Među putnicima je i pakistanski biznismen sa sedištem u Velikoj Britaniji Šahzada Davud, (48) koji je na brodu bio sa svojim 19-godišnjim sinom Sulejmanom. On je za putovanje koje bi mogla koštati života njega i sina izdvojio pola miliona evra.

Prethodno se vinuo u visine i platio Virdžin Galaktiku oko 450.000 dolara u podorbitalnoj vasionskoj raketi.

Stvar je u putovanju, a ne u destinaciji

Vlasnici agencija koje se bave luksuznim putovanjima kažu da su tokom pandemije korona virusa doživeli procvat. Putovanja su prema njihovim rečima sve luksuznija, ali i sa mnogo većom dozom adrenalina. Od pandemije pa na ovamo stvari se ne menjaju.

Osnivač kompanije za luksuzna putovanja “Brown and Hudson”, Philippe Brown za Washington Post kaže da su zahtevi koje dobija od milijardera različiti.

On dodaje da sve više bogatih klijenata dolazi sa zahtevima šta žele da oseti, a ne šta žele da vidi.

„Prvi razgovori su zanimljiviji i malo nejasniji jer ljudi pričaju nešto poput ‘želim da se osećam energično’ ili ‘želim da ponovo budem vitalan'” , rekao je Brown.

„Ljudi određenih godina… žele da rade stvari zbog kojih se osećaju kao da su postigli nešto osim što su otplatili hipoteke, kupili automobile, ili avione, vile, ili šta god”. kaže Brown i dodaje da putovanje sada više prodaje osećaj nego destinacija.

I upravo je “osećaj” to što ove ljude nagoni da potroše milione na putovanja rizična po život. Izgleda da žele “osećaj” koji su izgubili u trci za novcem. Osećaj “da su oni stari”.

Kolika je cena tog “osećaja”? Visoka. Nekada staje i života.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: