Podeli vest



Gorak ukus slatkoće. Ovo su proizvodi koji u svom sastavu “KRIJU” šećer.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.r

šećer

U eri rastuće svesti o zdravoj ishrani, možda ste već upoznati s opasnostima prekomernog unosa
šećera. Međutim, ono što mnogi zaboravljaju je da šećer može vrebati iznenađujućih izvora, čak i
u proizvodima koje smatramo zdravim.

Da li ste ikada pomislili da šećer može biti skriven u plazmi, pavlaci, tuni, pasulju, senfu,
majonezu, nudlama, vegeti, tortiljama, hrani za mlađu decu, pudingu, maku, ovsenoj kaši,
sojinom mleku, pa čak i proizvodima na kojima je naglašeno da ne sadrže dodate šećere?
Ova neočekivana prisutnost šećera može predstavljati izazov za one koji žele da se pridržavaju
zdrave ishrane.

Da li ste ikada pomislili da šećer može biti skriven u plazmi, pavlaci, tuni, pasulju, senfu, majonezu, nudlama, vegeti, tortiljama, hrani za mlađu decu, pudingu, maku, ovsenoj kaši, sojinom mleku, pa čak i proizvodima na kojima je naglašeno da ne sadrže dodate šećere? Ova neočekivana prisutnost šećera može predstavljati izazov za one koji žele da se pridržavaju zdrave ishrane.

Pavlaka i šećer – nespojivi saveznici?Pavlaka za kuvanje, omiljena u mnogim receptima, može sadržati neželjene doze šećera. Suplementi, često smatrani izvorom dodatnih nutrijenata, mogu skrivati ovu slatku zamku. Plazma – slatko iznenađenje? “Plazma”, popularan međuobrok dece, takođe krije velike količine šećera. Neočekivano, čak i naizgled zdrava tuna može kriti veliku količinu šećera. Oštar ili sladak? Senf, omiljeni dodatak jelima, takođe može sadržati dodati šećer za slađi ukus.

Proizvodi bez dodatih šećera – zabluda ili stvarnost? Neophodno je razlikovati marketinške trikove od stvarnih nutritivnih informacija. Proizvodi namenjeni najmlađima često sadrže šećer radi poboljšanja ukusa. Ovsena kaša – zdrava, ali i slatka? Često viđena kao zdrav doručak, međutim, ovsena kaša može sadržati velike količine šećera. Proučite sastojke ukoliko želite nutritivno bogat doručak bez zaslađivača. Vegeta – sladak začin u prahu? Razmislite o alternativama za začinjavanje svojih jela.
Voda sa vitaminima – zdravstvena zabluda? Proverite etiketu kako biste uživali u hidrataciji bez nepotrebnih dodataka.

Ovo treba biti podsetnik o važnosti čitanja deklaracija, i postavljanja pitanja o odgovornosti proizvođača da jasno označe prisustvo šećera u svojim proizvodima. U borbi za smanjenjem unosa šećera, važno je informisati se i pažljivo birati namirnice. Pitanje koje se postavlja jeste kako prepoznati skrivene šećere u proizvodima?

U videu Nastasje Nedimović možete pogledati konkretne proizvode i brendove koje bi
trebalo izbegavati ukoliko brinete o ishrani i količini šećera koju unosite u organizam.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI:

podnaslov

Autor : Bilten.rs , Izvor :


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI:

podnaslov

Autor : Bilten.rs , Izvor :


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI:


podnaslov

Autor : Bilten.rs , Izvor :


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: