U jeku sezonskih sniženja uoči crnog petka sniženja na sajtovima su veća nego u radnjama, što privlači građane da kupuju “iz fotelje”. Ipak, stručnjaci upozoravaju da postoji određeni rizik takve kupovine.
Autor : Bilten.rs , Izvor :

Zoran Nikolić iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije kaže da je važno da se građani upoznaju o svojim pravima prilikom kupovine preko interneta i ukazuje gde potrašači iz Srbije najčešće greše.
“Potrošači iz Srbije mnogo više nego u dugim zemljama EU kupuju od nepoznatih proizvođača. To je uglavnom kupovina preko društvenih mreža. Hiljadu puta smo ponovili – ne kupujte preko društvenih mreža. Zašto? Jednostavno je- kupovinom na društvenim mrežama ne možete ostvariti svoja zakonska prava”, podvlači Nikolić.
On dodaje da u ta prava spadaju i povrat robe u roku od 14 dana, ali i garancija na kupljenu robu I pravo na garanciju.
“Kupovinom od fizičkih lica rizikujete da za nekoliko stotina dinara popusta čak uopšte ne dobijete ono što ste kupili, a svakako prilikom takve kupovine nemate nikakva prava”, ističe Nikolić i dodaje da postoji ogroman broj prevara na internetu kada je kupovina preko društvenih mreža u pitanju.
Broj potrošača koji se javljaju potrošačkim organizacijama, a u vezi sa kupovinom putem društvenih mreža od neregistrovanih prodavaca, svakodnevno raste.
Nacionalno udruženje potrošača Vojvodine redovno ažurira “Crnu listu” prodavaca na Instagramu i Facebook-u za koje se sumnja da ne posluju u skladu sa propisima.
Ukoliko se odlučite da rizikujete, kompletnu “Crnu listu” prodavaca možete pogledati na OVOM LINKU
POČELA TRADICIONALNA MANIFESTACIJA OTVARANJA SKI SEZONE NA KOPAONIKU
KONCERTOM ČOLE ZVANIČNO POČELA SKI SEZONA NA JAHORINI
MANIFESTACIJA “GAMES.CON” NA SAJMU, UČESTVUJE 100 IZLAGAČA I 3.000 GEJMERA

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
Pazite se prevara, bolje je kupovati od pouzdanih prodavaca nego rizikovati na društvenim mrežama.
Crni petak je sjajan, ali budite oprezni da ne postanete žrtva prevara.
Sviđa mi se ideja jeftinijih stvari, ali čini se da je oprez ključan.
Prošle godine sam imao loše iskustvo s online kupovinom, neću ponoviti istu grešku.
Nikada ne budem zadovoljna online kupovinom.