Pre 45 godina u Austriji je otvoren prvi restoran MekDonalds, a studija povodom te godišnjice pokazuje da svaki prodati Big Mek donosi austrijskoj privredi tri evra.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

Studija stvaranja vrednosti “Ekonomika” instituta, pokazuje da od prosečne neto cene od 3,71 evra za Big Mek, Austriji ostaje 3,01 evra.
Ukupno time MekDonalds u Austriji godišnje donosi dodatnu bruto vrednost od 608 miliona evra.
“To ima isti ekonomski značaj kao kada bi svake godine u Austriji bilo održano Evropsko prvenstvo u fudbalu”, naglasio je autor studije Kristijan Helmenštajn.
Svaki MekDonalds restoran širom Austrije donosi efekat stvaranja vrednosti u visini od 2,5 miliona evra, kao i 55 radnih mesta u regionu.
Za svakih 17.000 prodatih Big Mekova se stvara jedno radno mesto.
Trenutno je u Austriji 11.571 radno mesto vezano direktno ili indirektno za MekDonalds.
Od MekDonaldsa najviše profitira poljoprivreda, jer, kako ističe šef ovog koncerna u Austriji Nikolaus Pica, čak 70 odsto svih namirnica kompanija kupuje u Austriji.
Na osnovu dobiti MekDonalds u Austriji sa 200 miliona evra poreza daje značajan doprinos i budžetu zemlje, a godišnje investira između 30 i 50 evra, navodi se u saopštenju.
Danas Mekdonalds u Austriji ima oko 200 restorana.
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Kako do najlepše terase u kraju?
–

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor :…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor :…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor :…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav:…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs ,…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA /…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko…


ja sam radio u mc donaldu ko klinac cela evropa je imala 990 miliona prodatih proizvoda 99 godine
Kako kome…