Podeli vest

Svi se divimo ranoraniocima i ljudima koji započnu dan raspoloženi. Iako je teško prekinuti sopstveni ritam (istraživači sumnjaju da vaš DNK određuje da li ste više dnevna ili noćna osoba), postoji niz stvari koje možete učiniti da vam jutra budu prijatnija. Psiholog dr. Mišel Leno otkrila je šta treba, a šta ne treba raditi tokom jutra.

Autor : Bilten.rs , Izvor :

PSIHOLOZI SAVETUJU
Photo: Shutterstock

Ne proveravajte poruke, društvene mreže i e-mailove

Pre nego što se izvučete iz postelje, da li ste već na svom telefonu? dr. Mišel Leno kaže da je to potpuno pogrešno. Iako vam se čini da vas to možda razbuđuje, zapravo vam stvara stres.Čak i ako proverite šta su vaši prijatelji radili na Instagramu, studija je pokazala da pauze provedene na društvenim mrežama ne dozvoljavaju vašem mozgu da se zaista isključi.

Počnite sa minut- dva meditacijom ili jednostavnim vežbama disanja

„Prva stvar koju pokušavam da uradim ujutru je da meditiram na neki način “, kaže Leno. „Ne mora dugo da potraje.” Samo nekoliko minuta može vam pomoći da se opustite – bez obzira da li se fokusirate samo na svoje disanje ili više volite vođenu meditaciju.

Ne podešavajte budilnik preglasno

Ne možete ustati iz kreveta bez glasnog budilnika ? „Toliko buke koja vas budi može dovesti do anksioznosti ujutru“, objašnjava dr. Leno. „Nađite nešto što vas smiruje, postoji mnogo opcija. Isprobajte druge metode kao što su tihi zvuci, cvrkut ptica, nežne vibracije na zglobu ili dnevni budilnik.

Ne rešavajte odmah probleme, obezbedite pojačivač raspoloženja

Dr Leno priznaje za Njujork postt: „Definitivno sam bila u krivu u jednom pogledu. Čim sam ustajala, pokušaovala sam da smislim kako da rešim određene probleme.”

Ona savetuje da je bolje da prekinete naviku. Biti malo iscrpljen ujutru je sasvim normalno – istraživači sumnjaju da je to zaštitni mehanizam koji vas podstiče da brzo ponovo zaspite ako se neočekivano probudite. Bićete potpuno budni tek nakon 15 do 60 minuta i to zapamtite.

Ono što se preporučuje je da u spavaćoj sobi imate nešto što vam podiže raspoloženje. Slika porodice može biti taj detalj ili šta god da vas podseća na sreću.

Pokrenite se

Umesto telefona, bolji način da se probudite su vežbe. To ne znači snažan trening, može da bude i istezanje ili nekoliko minuta joge što ćepoboljšati vaše raspoloženje i poboljšati vaš dan.

Ne fokusirajte se na ono što je juče pošlo po zlu

Da li ste ujutru već zaokupljeni problemima od prethodnog dana? Potrebna je vežba, ali možete da trenirate svoj mozak da ne razmišlja o tome prvih nekoliko sati.
Da li je juče bio težak dan? Ne razmišljajte o tome ujutru. „Teško je“, priznaje Leno. „Ali šta god da je, mi sami sebe trošimo na to.” Psiholog ističe da je za to potrebno mnogo vežbe – ali da ne morate da izbegavate da po ceo dan razmišljate o juče. Prvi, tihi jutarnji sat može biti dovoljan da se sve vidi u boljem svetlu.

Fokusirajte se na svoje ciljeve

Bolje je da se usredsredite na ono što želite da postignete danas i stavite to na listu. „Ako mislite da će vam dan biti haotičan, pomaže da vizualizujete nešto pozitivno. Ostvareni ciljevi su od posebne pomoći. Ali uverite se da su realni i da ne pretjerujete”, poručuje Leno.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: