Uzimanje vitamina ili mineralnih dodataka može hraniti tumore i dopustiti im da rastu, pokazuju nova istraživanja.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Uobičajeni antioksidansi poput vitamina A, C, selena i cinka, kada se uzimaju dodatno, mogu uzrokovati rast krvnih sudova u karcinomima.
Otkriće je izazvalo iznenađenje jer se verovalo da antioksidansi igraju zaštitnu ulogu, piše Telegraf.
Istraživači su rekli da su prirodne nivoi u hrani u redu, ali ako ljudi uzimaju dodatke koji sadrže antioksidanse, tada dodatna količina može podstaći rast tumora.
Studija, objavljena u časopisu Journal of Clinical Investigation, sproveo je “Karolinska Institutet” u Švedskoj.
Zaključili su da vitamin C i drugi antioksidansi podstiču stvaranje novih krvnih sudova u tumorima pluća.
Kažu da se to može primeniti na sve vrste raka i širenje raka.
Vođa istraživanja Martin Bergö, profesor na Katedri za biologiju i ishranu, rekao je: “Otkrili smo da antioksidansi aktiviraju mehanizam koji uzrokuje stvaranje novih krvnih sudova u tumorima raka, što je iznenađujuće, jer se ranije smatralo da antioksidansi imaju zaštitni efekat”.
Antioksidansi neutralizuju slobodne radikale kiseonika, koji mogu oštetiti telo, i stoga se često nalaze u prehrambenim dodacima. Ali preterane doze mogu biti štetne.
Tim je otkrio da antioksidansi smanjuju nivo slobodnih radikala kiseonika, ali kada se unesu dodatne količine, smanjenje slobodnih radikala aktivira protein nazvan BACH1.
“Naše istraživanje otvara vrata efikasnijim načinima sprečavanja angiogeneze u tumorima; na primjer, pacijenti čiji tumori pokazuju visoke nivoe BACH1 mogli bi više koristiti od terapije protiv angiogeneze nego pacijenti s niskim nivoimA BACH1”, jedan je od zaključaka.
Koristeći tumore pluća, dojke i bubrega, naučnici su otkrili da se, kada se aktivira BACH1, bilo putem unosa antioksidansa ili prekomerne ekspresije gena BACH1, stvara više novih krvnih sudova, ali su bile izrazito osetljive na inhibitore angiogeneze.
Sledeći korak je detaljno istraživanje kako nivoi kisika i slobodnih radikala mogu regulisati protein BACH1.
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Kako do najlepše terase u kraju?

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO Arhiva Glavni javni…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Košarkaši…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor : mediji U Kraljevu je uz…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske revolucionarne garde (IRGC) saopštio je…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Mislite da zamrzavanje namirnica produžava…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto:Pixabay Vrste gostiju restorana…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Na današnji dan,…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav: Dopada vam se impuls i…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i pad temperature – upozorenje na…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : medij Foto: Pixabay…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog univerziteta” kazali su na današnjem…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA / AP Photo/Frank Franklin II Nakon…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO ARHIVA U Višem sudu u…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće za mesec dana, a koža…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko (STR) Ukrajinska vojska je pokrenula…


todor jovanović pokojni je to pričao ceo život .