Putnici agencije Kontiki čekali su više od 14 sati na let za Tunis. Šta putnici mogu uraditi u ovakvim situacijama i imaju li pravo na odštetu?

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Putovanje
Foto: Shutterstock

Milan Vasić iz turističke agencije Plana Turs kaže da putnici imaju pravo na naknadu.

On kaže da se proces traženja odštete u ovakvim slučajevima razlikuje u odnosu na to da li je u pitanju redovna linija ili čarter let.

“Putnici to naravno ne moraju da znaju i na razlike u traženju odštete uputuće ih agencija. Ako je u pitanju čarter let koji je unajmila agencija, agencija je ta koja vrši nakndu. Kod redovnih letova to je avio kompanija”, kaže Vasić za TV Prva.

Kako navodi naknada se isplaćuje za kašenje i svakako ukoliko se desi da se sa danom zakašnjenja dođe na destinaciju i izgubi noćenje ili neki obrok.

Podsetimo, kada su u pitanju redovne linije, putnici pri svakom kašnjenju koje traje duže od tri sata imaju pravo na refundaciju.

Kod čarter saobraćaja to je duže od pet sati i u slučaju da je putnik izgubio neki od obroka ili noćenje.

U praksi, nakanada štete se jednostavnije dobija kada ptnici putuju preko agencija.

Sva obraćanja i zahtevi za naknadu štete, u svakom slučaju, trebalo bi da budu u pisanoj formi, kako bi postojao trag komunikacije.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: